Agraïments

Gràcies

En aquests moments d'esplendor de la meva vida, de plenitud, de maduresa, de estabilitat, de major saviesa, de pau, de veritable agraïment:.

Agraeixo a la vida que m'ha posat les persones, els recursos que m'han ajudat en el camí del canvi i transformació que vaig iniciar amb major consciència el 1993.

Any de presa de decisions per qüestions personals i de parella, em vaig bolcar en els dos pilars en què ara es sustenta Escola ConCiencia: la Psicologia i el Ioga .

La psicologia aplicada en el meu creixement personal de la mà de M ª del Mar Garcia. Gràcies pel teu acompanyament, ajuda i confiança en mi. T'estaré infinitament agraïda. Ets la meva mestra i mentora en l'àmbit de la ciència psicològica.

Des del ioga dono gràcies a Gurudas Kaur i Gurudas Singh, que sense tenir el temps per rebre les seves classes, sempre ens van obrir les seves portes a la meva filla i a mi als Kirtan. Moltíssimes gràcies, amics, per la vostra generositat.

Agraeixo a la meva formadora i mentora en ioga kundalini, Sat Hari Kaur, per la seva rectitud i entrega en els ensenyaments del ioga.

Molts són els que en un moment o altre de la meva vida han fet de mestres per a mi i moltes les circumstàncies. A tots ells donar-vos les gràcies profundament.

Als meus amics, als meus companys de viatge, a les meves parelles, als meus pares i germans ... i molt especialment a la meva estimada filla Andrea, font d'inspiració al canvi.