Coaching Psychology

Tria el teu propi camí per a aconseguir els teus propis objectius.

A través del coaching podràs comprovar que ets únic i exclusiu
i que les respostes que busques estan en tu mateix.

T'oferim un acompanyament per aconseguir els teus objectius, siguin aquests personals o professionals.

• Traçarem un pla d'acció que juntament amb el teu compromís et portarà a l'èxit desitjat.
  • Et formularem preguntes que et portaran a la reflexió i a l'autoconeixement que et permetran créixer personalment incidint en totes les àrees de la teva vida.
  • El procés de coaching es desenvolupa en un ambient de confiança, respecte i confidencialitat.

La International Society for Coaching Psichology (ISCP) defineix la pràctica de la Coaching Psycholoy com un procés per augmentar el benestar i el desenvolumpament en la vida personal i professional que se sustenta en models de coaching fonamentats en teories de l'aprenentatge infantil i d'adults o en teories i enfocaments psicològics reconeguts.

Escola ConCiencia, sota el marc teòric de la Coaching Psychology, treballa de manera eclèctica oferint els seus serveis a aquelles persones sense alteracions clíniques diagnòstiques amb el propòsit d'ajudar a aconseguir els seus objectius en els diferents àmbits de la vida.

Escola ConCiencia va assistir al 1st International Congress of Coaching Psychology realitzat a Barcelona l'octubre del 2011, organitzat pel Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya.

Coaching personal:
Coaching individual. Demaneu entrevista.
Per objectius com: "vull millorar les meves relacions socials", "vull prevenir l'estrès", "vull escriure un llibre", "vull conciliar la meva vida personal amb la meva vida familiar", "vull tenir parella", etc.

Coaching professional:
Coaching individual. Demaneu entrevista.
Orientat a objectius essencialment relacionats amb la carrera professional o el rendiment en el treball. Com ara: canvi de carrera i reinserció laboral; autoocupació: crear la pròpia empresa.

Coaching executiu:
Orientat al lider de l'empresa. .
Considerant el lideratge com a font d'inspiració i motivació per a l'equip humà.
Dirigit a la petita i mitjana empresa.
També Coaching d’equips i de grups.
Demaneu entrevista.

Coaching per a empresaris:
Escola ConCiencia pretén amb aquest programa que la disciplina del coaching arribi al petit empresari, en especial a aquelles persones que lideren el comerç de proximitat, donat que són la cèl-lula mare de l'activitat comercial i social, que dóna equilibri i harmonia a la nostra ciutat.
Coaching de grups. Sessió mensual el 3er. Diumenge de cada mes.
Més informació aquí.
Vegeu aquí agenda: calendari d’activitats.

Coaching per al naixement:
Coaching personal a la dona, al home, a la parella, amb l’objectiu de tenir un fill/a.
Vegeu la pestanya “Coaching per al Naixement” .
Demaneu entrevista.

Coaching per a pares:
Coaching de grups dirigits als pares,
Orientat a objectius com: construcció de la pròpia paternitat : vincles, comunicació, relació amb el fill/a .
Sessió mensual 4t. divendres de cada mes.
Horari de 19 h a 22 h.
Preu: 45 €. Parelles 80€.

Consulteu i confirmeu dates i horari al calendari d'activitats.

Novetat:
skype
També t'oferim la possibilitat de fer entrevistes amb vídeoconferència, a través de Skype. Més Informació

Contacta amb nosaltres per concertar una entrevista:

Escola ConCiencia:
Consell de Cent, 314, 6º 1ª. Barcelona
(entre Pg. de Gràcia i c. Pau Claris)

info@escolaconciencia.com