Equip

Yolanda Artero

Coach i Psicòloga núm. 06.630 (Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya). Professora de Ioga per AEKY (Associació Espanyola de Kundalini Ioga). Màster en Mediació terapèutica Corporal per la UB

Ha treballat durant més de 15 anys en el món de l'educació especial en diferents organismes públics. És membre fundador de Amrita "Associació per a l'educació".

Membre " The Coaching Team "(Col·legi de Psicòlegs).
També ha desenvolupat una carrera professional com a empresària i presideix l'Associació de Comerciants Carme Comerç.

Fundadora i directora de l'Escola ConCiencia.

Andrea Martínez

Actriu. Graduada en Art Dramàtic a l’Institut del Teatre de Barcelona. Dos cursos de la diplomatura d’Educació Social per la Universitat de Barcelona.

Actualment col·labora amb Escola ConCiencia com a experta en l’ús de les arts escèniques per a les representacions de rols i dinàmiques socials i humanes, com a eines del coaching i psicoteràpia.