Escola ConCiencia

Cat | Esp
Psicologia

Aquesta vida és una escola on superem certes proves o no passem de curs i ens veiem abocats a resoldre els mateixos problemes, una i altra vegada.

Potser les condicions externes canviïn, l'escenari sigui diferent, les persones no siguin les mateixes, però la situació interna que vivim segueix sent ben coneguda, igual de dolorosa i insatisfactòria.

Canviar de curs significa sortir de la nostra zona de comoditat, implica atrevir-se a afrontar els desafiaments de la vida, requereix valentia, coratge, una mirada oberta i especialment una mirada cap endins .

La campana que ens anuncia el canvi es manifesta de molt diferents formes i intensitats: discussions repetides amb el nostre fill adolescent o amb la nostra parella, una tristesa profunda que es transforma en depressió, una ansietat que interfereix en les nostres responsabilitats diàries, la por que ens paralitza, el dol per la mort d'un ésser estimat, un divorci, una malaltia, etc.

Immersos en la nostra vida se'ns fa difícil veure el perquè dels nostres problemes i com resoldre tanta dificultat escollint el camí adequat.

En aquests moments és quan el treball amb un professional és adequat i necessari.

Si vols portar les regnes de la teva pròpia vida, si vols aprendre a desxifrar els missatges que ella et dóna: comença a mirar-te des d'una altra perspectiva i deixa't assessorar.

Novetat:
skype
També t'oferim la possibilitat de fer entrevistes amb vídeoconferència, a través de Skype. Més Informació

Contacta amb nosaltres:

Escola ConCiencia:
Consell de Cent, 314, 6º 1ª. Barcelona
(entre Pg. de Gràcia i c. Pau Claris)

info@escolaconciencia.com

Inscripció:
Per confirmar la inscripció per l'entrevista per videoconferència s'ha d'ingressar l'import convingut al compte
1491 0001 292034275723 de Triodos Bank
amb el concepte “nom, cognom, curs o programa al que s'inscriu”, i enviar un e-mail amb el comprovant de l'ingrés, el nom i cognoms, e-mail a